NEW IN: MORPHE BRUSHES 

Så klart har jag varit nyfiken på Morphe Brushes ett tag nu. Hur skulle jag kunnat undgå att frestats? Märket nämns ta mig tusan överallt! Hypen drog in mig med lovord om grym kvalitet för ett ännu bättre pris. Snål = Såld. Jag behövde lite nytt, och förtjänade lite nytt, så jag beställde hem en liten födelsedagspresent till mig själv i form av ett set på 10 veganska borstar! Har testat på under veckan och förstår hypen. Jag är förälskad! De är mjukare än någon annan borste jag haft tidigare och just detta set ser ut som godis! LOVE IT!  En hel del mer morphe skall komma till min samling, sanna mina ord. 
Ps. 35O palette, I’m coming for you. 

 

Kommentera

